poniedziałek, 23 czerwca 2014

Durarara!! Delic x Hibiya - Komiks

Jest to tłumaczenie z języka japońskiego, którego niestety nie znam tak dobrze, jak bym chciała. Jeśli ktoś z was zna go lepiej i zauważy błąd (lub błędy >.<), to piszcie w komentarzach! :D

Oryginał: [Link]







Wyjaśnienie: Hibiyi jest miło, że Delic go kocha, więc Delic chce sprawić, aby Hibiyi częściej było miło = częściej mówić mu, że go kocha!  :D Z początku trudno to rozszyfrować xD

No i ogółem to nie jestem jakąś alfą i omegą, jeśli chodzi o języki xD Można to uznać bardziej za  próbę tłumaczenia? Po prostu wiecie. Japoński to japoński, nigdy nie ma się 100% pewności ;)

10 komentarzy:

  1. Moja Miszu poliglotka <3 spójne, miło się czyta, dobra robota :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy ....kurwa bdzie notka a nie gówniany komiks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ludzie będą do mnie kurwować, to raczej będzie mi przykro, a to odbiera chęci xD Więc... fail?

      Usuń
    2. Skoro masz problem z tym, ze brak nowego rozdziału to przeczytaj sobie po angielsku :)

      Usuń
  3. Kurna no... daj link do strony z opowiadaniem po ang.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież dawałam razem z pierwszym rozdziałem!! xD

      https://www.fanfiction.net/s/6542994/1/Under-The-Surface

      Tak trudno tam zajrzeć ;~;?

      Usuń
  4. Niby krotki komiks, ale tłumaczona z oryginału :0 *oklaski* podziwiam za włożony wysiłek :3
    Enscha

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohayo minna ~

    Tutaj Ruda przyszła w końcu do Ciebie.

    Trochę Cię pocieszę: wena zawsze wraca. Do mnie po równym roku. Już nie długo podzielę się tym powrotem na swoim blogu. ;3

    Dobra, zrobię spam, reklamę czy co tam : http://justtruejust.blogspot.com
    Zabijesz mnie za to ? I hołp soł noł. Nie chcę zająć miejsca Lucka, a jak tm trafie to będę grzeszyć bardziej niż dotychczas. (JA GRZESZNICA, ATEISTKA. TROLL)

    Życzę weny bo na obu blogach pustki a za bardzo lubię..n pfff kocham Twój styl pisania miszczu. <3

    Ruda.

    PS. NIE DŁUGO WIELKI POWRÓT NA BLOGA~ ( http://justtruejust.blogspot.com )

    OdpowiedzUsuń
  6. Yyy tamten anonim serio mnie zdenerwował. Najpierw siedziałam z takim: o.O, czytam jeszcze dwa razy i myślę sobie: nosz, qrw, serio? -,- Nie dość, że napracowałaś się nad komiksem, tłumacząc z JAPOŃSKIEGO, to jakiś niewdzięczny człowiek (nie wiem, czy użycie dosadniejszych słów nie podchodzi pod naruszenie godności osobistej, więc pozostańmy przy tych) obraża Ciebie i Twoją pracę. Link do opowiadania po ang był podawany i zwyczajnie wkurza mnie takie zachowanie >.< Komiks oczywiście uroczy, milutki i wg mnie dobrze przetłumaczony (nie dlatego, że sprawdziłam z oryginałem; po prostu, dobrze i zrozumiale brzmi). Wiem, że nie za często tu publikujesz, no ale masz przecież drugiego bloga. Jak ktoś ma z tym taki problem, to niech przeczyta opowiadanie i zgłosi się do Cb , że chce Ci pomóc tłumaczyć, a nie >.< Pozdrawiam i życzę wolnego czasu, do wyszukiwania takich perełek jak ten komiks ;3
    Dark Night

    OdpowiedzUsuń
  7. AAAALLLLEEE mi się to podobało! Lubie takie krótkie jabaczyki (wybacz jeśli słownictwo uraża) w przerwie. Więcej komiksów! Kto jest za!? ^~^

    OdpowiedzUsuń